De Ondernemer: Jij Bent het Gezicht van je Bedrijf
Geldverstrekkers, investeerders en pandeigenaren willen weten met wie ze te maken hebben. In dit gedeelte van je businessplan leg je uit wie jij bent en wat voor ervaring je hebt opgedaan om jouw business tot een succes te maken.
Dit is jouw kans om je persoonlijke verhaal te vertellen en je passie en motivatie voor het starten of uitbreiden van je bedrijf te delen. Heb je weinig ervaring? Geen probleem! Leg dan goed uit wat jouw beweegredenen zijn en hoe je jezelf wilt ontwikkelen als ondernemer.
Wees transparant over je sterke en zwakke punten. Benoem welke vaardigheden je nog wilt verbeteren en hoe je dat gaat doen. Als je bijvoorbeeld weinig verstand hebt van boekhouding, geef dan aan welke partij jou hierin zal ondersteunen. Dit toont aan dat je realistisch en proactief bent. Beschrijf ook je netwerk en eventuele partners waarmee je samenwerkt, omdat dit laat zien dat je goed voorbereid bent en weet waar je sterke en zwakke punten liggen. Vergeet niet je opleidingsachtergrond, relevante werkervaring en eventuele successen in eerdere projecten te vermelden.
Mocht je zelf geen tijd en energie hebben om dit in de details uit te werken, dan kan Plannera je uiteraard helpen. Een ondernemingsplan laten schrijven was nog nooit zo makkelijk dankzij het ervaren team van Plannera. Neem vandaag nog contact op voor de mogelijkheden.
Comments